Konwerter Inverto Twin Home Pro
Opis
Konwerter Inverto Twin Home Pro
Konwerter Twin to w uproszczeniu dwa konwertery w jednej obudowie działające niezależnie od siebie. Konwerter typu Twin umożliwia podłączenie dwóch niezależnych tunerów satelitarnych do jednego konwertera lub jednego tunera wymagającego dwóch sygnałów satelitarnych.
Seria Home Pro to najnowsza linia konwerterów luksemburskiej marki Inverto przeznaczona dla wymagających użytkowników.
Wieloletnie doświadczenie w produkcji konwerterów oraz innych urządzeń do dystrybucji sygnałów satelitarnych zaowocowało stworzeniem konwerterów opartych o najnowsze technologie i wysoką jakość produkcji. Linię Home Pro cechuje wysoki poziom wzmocnienia (55 dB), niski poziom szumów, wysoka stabilność częstotliwości i minimalne tłumienie (0,3-0,7 dB).
Uwagę zwraca również wysoka jakość użytych materiałów oraz niebanalne wzornictwo. Mimo praktycznego zastosowania Inverto postarało się również o ciekawy i oryginalny wygląd, który zapewne ucieszy wielu estetów instalacji antenowych.
Dane techniczne konwertera Inverto Twin Home Pro:
- Dolne pasmo - wejście: 10,7-12,75 GHz
- Dolne pasmo - wyjście: 950-1950MHz
- Oscylator dolny: 9,75GHz
- Górne pasmo -wejście: 11,7-12,75GHz
- Górne pasmo -wyjście: 1100-2150MHz
- Oscylator Górny: 10,6GHz
- Szumy własne: 0,3 dB (0,7 dB max)
- Dryft temperaturowy oscylatora: +/-3MHz max
- Szum fazowy: -80 dBc/Hz max
- Wzmocnienie: 55dB min
- Zafalowanie charakterystyki wzmocnienia: +/-0,75dB/27MHz
- Sterowanie polaryzacja V: 11.0~14.0 V
- Sterowanie polaryzacja H: 16.0~20.0 V
- Sterowanie pasmem dolnym: 0kHz
- Sterowanie pasmem górnym: 22kHz +/-4kHz, 0,4~0,8 Vpp
- VSWR: 2.5:1
- Separacja pomiędzy polaryzacjami: 22dB min
- Pobór prądu: 120 mA max @11~20V
- Impedancja wyjściowa: 75Ohm
- Temperatura pracy: -30...+60C
- Średnica szyjki: 40mm
- Długość szyjki: 50mm
- Złącze: F
- Waga konwertera: 218 g
Inverto to firma luksemburska - lider wśród dostawców konwerterów na polski rynek.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.