Filtr LTE 700 TF007A masztowy TERRA
Opis
Filtr LTE 700 TF007A masztowy TERRA
Filtr TF007A Terra stosowany jest w instalacjach telewizyjnych - montowany na maszcie zaraz za zestawem antenowym. Służy do filtrowania niepożądanych sygnałów w paśmie 240-470 MHz oraz 694-862 MHz przeznaczonym na realizację usług transmisji danych. Jest szczególnie zalecany dla instalacji wykorzystujących szerokopasmowe wzmacniacze obejmujące pełne pasmo UHF (do częstotliwości 862MHz). W tego typu instalacjach, zakłócenia będące wynikiem odbioru niepożądanych sygnałów mogą skutecznie uniemożliwić odbiór naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T/T2.
Filtr cechuje solidne wykonanie oraz bardzo wysokie tłumienie w paśmie zaporowym (60 dB). Sygnał telewizji naziemnej tłumiony jest w stopniu minimalnym (< 3 dB).
Filtr wyposażony został w przejście stałoprądowe (24 V / 100 mA max). Można go więc stosować w instalacjach z antenami wyposażonymi we wzmacniacze.
Filtr posiada żeńskie złącze F od strony odbiornika i od strony anteny. Upewnij się w którym miejscu możesz włączyć filtr do instalacji oraz czy nie potrzebujesz odpowiedniej przejściówki lub złącz.
Cechy wyróżniające:
- tłumienie sygnałów w paśmie 240-470 MHz oraz 694-862 MHz
- bardzo strome zbocze charakterystyki tłumienia na granicy pasma
- montaż na maszcie, odporność na warunki atmosferyczne
- przejście prądowe (maks. 24 V / 100 mA) - można go stosować w instalacji antenowej ze wzmacniaczem zewnętrznym
Dane techniczne - filtr LTE TERRA 700 TF007A:
- Model:TF007A
- Marka: TERRA
- Typ: RTV
- Zastosowanie: zewnętrzny
- Liczba wejść: 1
- Liczba wyjść: 1
- Pasmo przenosi: 5-240MHz 470-694MHz
- Pasmo wycina 733-1000MHz
- Tłumienie odbić: > 10dB
- Przejście DC:
Napięcie: 24V
Prąd: 0,1A - Tłumienie dla częstotliwości
5 MHz < 0,3dB
240 MHz < 2dB
470 MHz < 3dB
694 MHz < 4dB
703 MHz > 25dB
733 MHz > 25dB
1000 MHz > 35dB - Klasa ekranowania: A
- Typ złącza: F
- Temperatura pracy: -20...+50°C
- Wymiary: 89x107x43mm
- Masa: 0.18kg
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.